22 Nisan 2013 Pazartesi

Demir'in 1. Yaş Günü Partisi






Anne olmak dünyanın en güzel duygusuymuş meğer... Onun ilk doğduğu gün, kucağıma aldığım o ilk an, bebeğimin emeklemesi ,konuşması ,yürümesi .. Allah'ım ne kadar da çabuk geçti bir yıl  veee bebeğimin 1. yaş günü geldi de çattı. İlk doğum günümüz olduğu için heyecanla  hazırlıklara haftalar öncesinden başladım. İlk önce tema belirledim ve oğluma gelen hediyelerden yola çıkarak Mickey Mouse'lı bir doğum günü partisinin güzel olacağını  düşündüm. Ve hazırlıklara internetten davetiye, kapı süsü için afiş, çocuklara dağıtmak üzere baloncuk, pastamız için Mickey mum ve masamız için Mickey  masa örtüsü satın alarak başladım. Eminönünde temalı doğum günü malzemeleri olmadığından internetten alışveriş kaçınılmaz oluyor. Geri kalan alışveriş için Eminönü yollarını gide gele aşındırdım.:)



Davetiyemiz



Duvarlara demirin resimlerini yapıştırdık. (A4 formatında 20 adet  renkli çıktı işimizi fazlasıyla gördü.)
Tavana ise balonları çift taraflı bantla yapıştırmak oldukça havalı oldu:)


Kapı afişimiz ve balonlar








Annemle ilk defa denediğimiz temamıza uygun şeker hamurundan Mickey Mouse kurabiyelerimiz.

Demir'in misafirlerimize hediyesi.





İkramlıklarımız: Kaşıkta marshmallow



Çocuklar için Mickey boyama kağıdı ve baloncuk


Çocuklar için Mickey süslü pipetler, Mickey süslü şekerler, bonibon ve Mickey şapka 




Mickey pastamız( sevgili Dilek ablaya sonsuz teşekkürler bu harika pasta için )


masamızdan kareler...
Toplamda 15 çeşit yaptık. Çeşitlerimiz:
1- Kıymalı pırasalı börek
2- Patatesli kaşarlı üçgen börek
3- Minik pizza
4- Ponçik( üzerine yumurta sarısı sürmeyi unutmuşuz :( )
5- Annemin Harika ekşili yaprak sarması
6- Kayınvalidemin meşhur lezzetli kısırı
7- Lorlu kurabiye
8- Marmelatlı kurabiye
9- Vişneli cevizli baton kek
10- Topkek üzeri şeker hamuru kaplı
11- Taratör
12- Amerikan salatası
13- Tavuklu salata
14- Elmalı kurabiye
15- Narlı salata









Davetli sayımız fazla olduğundan partimizi ikiye böldük. Gündüz akrabalar, akşam ise arkadaşlarımızı davet ettik. Bu pasta akşam gelen misafirler için..


                                                              veee final anı ...



 Demir doğum gününde çok mutluydu. Her fotoğraf karesinde o tatlı gülücükleri vardı.. aynı zamanda şaşkınlık tabi ki.. :) Kalabalık olmasına rağmen hiç ağlamadı. Benim için ise tarifi çok zor anlar yaşadım. Pastamızı üflerken çok duygulandım ve ağlamamak için zor tuttum kendimi. Canım bebeğimi iyiki doğurmuşum. Onun sayesinde anneliği tattım ve yüreğim inanılmaz bir sevgiyle doldu. Tabiki eşimi de unutmamak gerekir. İşlerinin yoğunluğundan dolayı çok fazla yardımcı olamadı bize ama elinden gelen yardımı da esirgemedi. Toplam 50 kişiyi ağırladık ve o gün herkes partimizden memnun kalarak ayrıldı. Emeklerimin beğenilmesi beni çok mutlu etti ve bütün yorgunluğumu unutturdu. İlk yaş günümüzü bu şekilde atlatarak darısı diğer annelere diyorum... Şimdiden kolay gelsin..
Tarifleri detaylı olarak yazacağım.












2 yorum:

  1. nilgüncüm Mickey kurabiyelerin muhteşem görünüyor tariflerini en kısa zamanda bizlerle paylaşmanı diliyorum.emeklerin için ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Herşey çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil