19 Temmuz 2013 Cuma

Bebek Pastası



Malzemeler
*2 dolu tatlı kaşığı labne
*2 dolu tatlı kaşığı süzme yoğurt
*1 çay kaşığı bal ( içi için)
*5-6 adet bisküvi ( ben evde yaptığım bebek bisküvilerini kullanıyorum ) yada bebeğinizi için yaptığınız kek
*muz
*az süt

Yapılışı

labne ve süzme yoğurdu ufak bir kasede karıştırın içine yarım çay kaşığı bal koyun, krema haline getirin. Bisküviyi ufak bir kaba alın . (Ben ufak cam tabağında yaptım. Oğlumun öğünlerini günlük yedirdiğim için fazla yapmıyorum ama siz isterseniz büyük bir kapta yapın.) tabağın altına bisküvileri sütle ıslatıp yerleştirin. üzerine hazırladığınız kremadan sürün. Üzerine ben muz kullandım siz başka meyve de kullabilirsiniz. Muzun üzerine yine sütle ıslattığımız bisküvileri döşüyoruz. Tekrar krema sürerek pastamızı tamamlıyoruz. Pastanın üzerine meyve parçacıkları koyup bal gezdirerek pastamızı süslüyoruz. Minik bebeğimize afiyet olsunnn..

Not: Bu pastayı keklede yapabilirsiniz. Kekle yaparsanız daha yumusak oluyor. Bebek keki tarifi için tık tık..

2 yorum:

  1. bebek keki tarifine ulaşamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sanıyorum ki linkte bir problem oluştu. Kek tarifini en ivedi şekilde yayınlıyorum :)
      Sevgiler..

      Sil