20 Haziran 2013 Perşembe

Anneye özel doğum günü pastası

Butik pasta kursumun 2. gününde iş yerinden sevdiğim ve samimi olduğum arkadaşım Nazan abla beni arayarak annesinin doğum günü için pasta yapmamı istedi. Sadece çikolatalı vişneli olmasını rica etti ve geri kalan tüm detayları bana bıraktı. Tabiki ilk sipariş pastam olduğu için inanılmaz heyecanlandım. Eveeet şimdi öğrendiklerimi uygulama vakti gelmişti ve yanımda Füsun hanım yoktu.Kursta öğrendiğim tarifleri bir bir uygulamaya başladım. Pastanın teslimi hafta içi salı günü yapılacağından hafta sonu pandispanya ve krema için bol bol deneme yapmam gerekecekti.Pazar günü eksik olan pasta malzemelerini tamamladıktan sonra neredeyse bütün gün pandispanya yaparak en iyi sonucu almaya çalıştım. ( Yine beğenmedim her zaman ki gibi :)) Krema denemesi de yaptıktan sonra ilk pastamı yapmak için kolları sıvadım. İlk pasta denememde yaşadığım ufak tefek sorunlar olsa da hafta içi yapacağım pastada sorun yaşamamak için bol bol pratik yaptım. Pazartesi günü işten geldikten sonra Demir beyin yemeği, banyosu, uykusu derken gecenın 11 'inde ancak pastama başlayabildim. Pastamın içini bitirdikten sonra en önemli konulardan olan dış kaplamayı da yaparak sanırım en zevkli kısma gelmiştim. Model çalışmak yaratıcılığınıza, becerinize kalmış eğlenceli bir durum :) Bebek modelleri, yazılar, minik süslemeler derken gecenin tam 4 'ünde bu sevimli pastayı tamamladım ve işimi bitirmenin sevinciyle rahat bir nefes aldım. Belki çok profesyonel bir pasta değil fakat daha 2. pasta denemem olmasına karşın bence güzel bir sonuç. Teslim günü heyecan içinde pastayı Nazan ablaya götürdüğümde yüzündeki şaşkın ve mutlu ifade sanırım bütün yorgunluğumu aldı. Onun kadar mutlu oldum desem hiç de yalan olmaz :) Nazan ablanın annesi Fikret teyzenin doğum gününü tekrar kutluyor sağlıklı nice seneler diliyorum...

İşte İlk Siparişim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder