28 Ocak 2014 Salı

Penguen pasta :)

Haftanın ikinci pastası da benim canım arkadaşım, dostum, her daim benim dırdırımı çeken Ayşegül'üm için. Kendileri penguen aşığı olduğundan konsept konusunda hiçte zorlanmadım :) Ayşegül bu pastayı daha önce mutlu dükkan'da görüp çok beğenmiş hatta bende istiyorum demişti ve onun üzerine sevgili Zeynep hanım'ın benimde en beğendiğim pastalarından biri olan penguen pastasından esinlenerek bu şirin penguenleri çalıştım.. Zevkle ve heyecanla yaptığım en özel pastalarımdan.Canım arkadaşıma nice mutlu ve huzurlu yıllar diliyorum.. Veee pastamıza geçiyorum..







1 yorum:

  1. Güzellik abidemin gördüğümde çok mutlu olduğum muhteşem bir süprizi insanın böyle yetenekli arkadaşları olması ayrı bir şans tabii hem yetenekli hem de harika bir arkadaş arada şanslı olduğum konularda oluyor demekki :) Hele bu süprizin içinde birde penguen olunca güzellik ayrıca artıyor harika süpriz için yeniden çok teşekkür ederim kocaman seviliyorsun.

    YanıtlaSil