6 Ocak 2014 Pazartesi

Canlara Hediyeler / Ampulden Penguen..


Yoğunluktan (ev/iş/pasta :) ) bir türlü fırsat bulupta bloguma girmeyince yılbaşıyla ilgili postumu yazmak bugüne kaldı.. Öncelikle biraz geç oluyor ama herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu, bereketli ve sevdikleriyle güzel mi güzel bir yıl diliyorum. Yılbaşı diyince akla gelenlerden  biri de yeni yıl hediyesi.. Bende kalbimde çok çok çok özel bir yere sahip olan canım arkadaşlarım Ayşegül ve vildan için minik hediyelerden oluşan yılbaşı paketleri hazırladım. Tabi konu dostlar olunca insan ne yapacağını şaşırıyor... Ne yapacağımı düşünürken nette el yapımı çok şirin ampulden penguenler gördüm ve bu hediye penguen delisi Ayşegül için biçilmiş kaftandı.. :) Yapımı çok pratik ve kolay olduğundan bende sizlerle paylaşmak istedim. Sevdikleriniz için çok sevimli ve el emeğiniz olduğu için özel bir hediye...

Webte bulduğum resim...

Bu da benim penguenim ..:)


Yapmanız gerekenler:
* 1'er minik kutu cam boyası ( siyah, beyaz, turuncu ve mavi )
* 1 adet boyama fırçası
*1 adet ampul
* Kurdela ( aşağı yukarı 10 cm. civarı olsa yeter )

Yapılışı
Öncelikle boyama sırasında kolaylık sağlaması açısından ampul kutusunu yan çevirin ve ortasına ampunun uç kısmının gireceği şekilde delik açın ve ampulu aynı duya takar gibi içine oturtun. Sonra penguenin önce siyah bölümlerini cam boyası ile boyayın. Daha sonra ön kısmında bulunan beyaz bölümü boyayın ve 5-10 dk. kadar kurumaya bırakın. (hemen kuruyor ) Daha sonra turuncu boya ile burun mavi ile de göz yapın ve yine kurumaya bırakın. Ben gece yaptım sabaha kadar beklettim. Poşete koyacağım için iyice kurumasını istedim. Daha sonra kutusundan çıkararak ampulun uç kısmına kurdela bağladım. Minik kurabiye poşetleriyle paketledikten sonra hediye kutularına koyarak hediyemi tamamladım.. Ve ortaya bu şirin penguencikler çıktı..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder