18 Aralık 2013 Çarşamba

Teyzesinin bir tanesine...


Bu postu yazarken defalarca bir sürü şey yazdım sildim, yazdım sildim.... O kadar yoğun duygular yaşıyorum ki bir türlü istediğim gibi ifade edemiyorum hislerimi. Öncelikle 1 ay kadar bizimle olan canım annemin, dün evine dönmesinden ötürü derin üzüntü içindeyim.. O kadar alışmıştık ki ona evimiz bir anda boşaldı.. Neşemiz, canımız, annemiz, nannanemizin artık evine dönmesi gerekiyordu çünkü ailemize yakında minik bir kuş daha katılacak.Bizimkiler Bodrum'da yaşadığından, hazır annem de İstanbul'a gelmişken, ben de minik kelebeğiminin kurabiyelerini önceden hazırlayıp annemle göndereyim dedim. Ablam kurabiyelerini çok beğenmiş.Afiyetler olsun diyelim.. Son olarak Allah miniğimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Herşey gönlünüzce olsun..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder