4 Aralık 2013 Çarşamba

Stajyerimize pasta




Bu hafta ki pastamızı çalıştığım bölümde bulunan stajyeremize yaptım. Bu siparişi verirken arkadaşlar sağolsunlar hiç bir şeye karışmadılar :))) Sadece yine içine karar verildi. Ben ve arkadaşım Ayşegül kakaolu sevmediğimiz için pastamız  sade pandispanya içi beyaz kremalı frambuaz muzlu oldu.Şimdiye kadar hep yuvarlak taban yapmıştım.O yüzden değişiklik olsun dedim ve kare pasta yaptım. İlk başta riskli olduğunu düşünmüştüm ama gayette rahat bir çalışma oldu. Kaplaması da beklediğimden kolay oldu. Gamze cıvıl cıvıl bir genç kız olduğu için pastasında pastel tonlarla çalıştım. Pastel tonlar görüntü olarak her zaman güzel sonuçlar verdiği gibi yapması da oldukça eğlenceli. Stajyerimiz Gamze'ye pastanın üzerine yazdığım dileklerin onun adına gerçekleşmesi dileyerek nice mutlu senelere diyorum... Veee hemen pastanın görsellerine geçiyorumm...
                                                               
  Gamze'nin Pastası







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder