16 Aralık 2013 Pazartesi

Finn ve Jake Pastası ve kurabiyeleri..


Metehan doğum günü pastasında Finn ve Jake karakterlerini görmek isteyince, webten daha önce hiç görmediğim bu çizgi film karakterlerinin görsellerine bakarak çalışmalara başladım. Birazcık zorlanmadım değil ama her yaptığım figürde pastam iyice şekillenince benimde içime sinen bir çalışma oldu. Pastaya uygun bir de kurabiye olmalıydı ve yine aynı karakterleri kurabiyeye uyarladım. Kurabiyeler şık kutusuyla pastamıza eşlik etti. Pastayı ve kurabiyeleri  gören Metehan ve annesinin yüzündeki şaşkınlık ve beğeni ifadesi tüüüm yorgunluğumu aldı götürdüüü. :) İnsanların yaptığım işten memnun kalıp mutlu olmaları, beni en az onlar kadar sevindiriyor.Metehan'a tekrardan nice mutlu senelere diyorum ; yine pastanın ve kurabiyenin her bir köşesinin resmini çekerek sizlerle paylaşıyorum :) sevgiler...



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder