5 Kasım 2013 Salı

Şeker Hamurundan Pasta

Uzunca bir aradan sonra güllü pastamla herkese Merhaba..En son Ağustos ayında yaz tatiline çıkmadan yayınlamıştım tariflerimi. Fakat bir de baktım ki aylardan Kasım ve ben aylardır ne yazıyorum ne de mutfağa giriyorum. Yaz tatiliyle üzerime çöken rehavet sonrasında düğünler, doğum günleri, bayramlar, Demir beyin huysuzluk dönemi derken yerini acayip bir yoğunluğa ve yorgunluğa bıraktı. Bu yoğunlukta ne mutfağa girmem mümkün oldu ne de bloğuma yazabilmek.. En sonunda geçen cuma deli gibi pasta yapma istediğinin beni dürtmesi sonucu bu pasta çıktı ortaya. Şeker hamurlarım her bir renkten çok az kaldığı ve kaplamayı da gece yaptığım için birkaç rengi birleştirmek zorunda kaldım. O yüzden renk pek içime sinmedi ama Önemli olan içinin lezzetiydi benim için. Çünkü canım sade pandispanya içi beyaz kremalı  frambuazlı pasta çekmişti ve tamda istediğim gibi yaptım. Lezzeti yerindeydi. Önümüzdeki günlerde yepyeni pastalarla görüşmek dileğiyle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder