11 Kasım 2013 Pazartesi

Pasta Paris


Uzunca bir aradan sonra geçen hafta güllü pastayla pasta sezonumu açmıştım. Bu hafta ise Paris temalı pastayla haftaya merhaba demek istedim. Bu görseli webten buldum ve çok hoşuma gitti. Pastaları genelde pazar geceleri kapladığımdan çok motifli ve el oyalayıcı modeller seçmemeye çalışıyorum. Bu pasta sade ve çok şık. Ayrıca beyaz üzerine dore veya lame renklerini de çok yakıştırıyorum. Bu pastayı görünce de tam istediğim gibi dedim ve her zaman ki yerimi aldım  " mutfak" :)) . Son iki pastam da sipariş değil. O yüzden görselini beğendiğim şimdilik sade pastalar yapıyorum. Bu sefer bu pastanın tadına bakamıcam çünkü kakao seven arkadaşlarımı düşünerekten pandispanyasını ve kremasını kakaolu yaptım :( O yüzden en yakın zamanda yine frambuaz muzlu bir pasta ile karşınızda olacağım...

 Pasta Paris'e yan profilden bakalım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder