18 Kasım 2013 Pazartesi

Pınar'a süpriz pasta

Her hafta bir pasta sloganıyla pasta yapmaya şimdilik elimden geldiğince devam ediyorum :) Bu hafta, çok değer verdiğim ve uzun zamandır evine gidemediğimiz arkadaşım Pınar'a pasta yapmaya karar verdim. Pınar işi gereği çok fazla yurt dışına gidiyor ve bende ona uygun bir şeyler yapayım dedim. Ve ortaya bu pasta çıktı. İçini yine vişneli kakaolu yaptım. Ben kakao yemediğimden pastanın lezzetini deneyen arkadaşlara sorarak öğreniyorum. Aldığım olumlu tepkilerden de çok mutlu oluyorum. Ve yine yine yine pasta yapmak istiyorum... Önümüzdeki günlerde dışı şeker hamuru yerine krema kaplı pasta yapmayı planlıyorum. Değişik pastalarla kendimi geliştirmeye devam...
Bir pazartesi gününden haftanızın güzel geçmesi dileğiyle.. Sevgiler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder