10 Mart 2014 Pazartesi

Minnie Mouse Pasta ve Kurabiyeleri


Üst üste minnie siparişleri denk gelince bu haftayı Minnie haftası ilan ettim. Geçtiğimiz günlerde Antalya'ya giden minnie kurabiyelerden sonra hemen ardından Minik Ada'nın 4 yaş pastasını yapmak da oldukça zevkliydi.. İlk defa minnie yaptığım için biraz tereddüt ettim.. :) Aslında çoğu siparişi ilk defa yapıyorum. Her sipariş yeni bir deneyim, yeni bir heyecan, yeni bir macera... Yeni şeyler denemek, risk almak beni inanılmaz heyecanlandırıyor. Tabi bunun yanında korku da yaşıyorum ama her teslimattan sonra aldığım teşekkür mesajları, gülen yüzler görmek beni yeni bir pasta yapımı için yeterince heyecanlandırıyor .. İşte Ada'nın pastasını da bu heyecanla yaptım ve sonuç  Ada mutlu, ben mutlu, herkes mutlu... :) Nice seneler Ada.. Güzel günlerin olsun.. sevgiler










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder