3 Mart 2014 Pazartesi

Aslı bebeğin mevlüt kurabiyeleri ve süslemeleri..

Aslı bebeğin ( nam-ı diğer benim sevgili yeğenim :) ) mevlüt hazırlıklarını büyük bir heyecanla çooook uzun süre önce tamamlayıp şubat ayı başında da ellerimle gidip yerleştirdim. Mevlüt pazar günü yapıldı ama bizimkiler Bodrum'da yerleşik olduklarından ben gidemedim. Son dokunuşları yapamadım fakat bu konuda kız kardeşimi görevlendirdim. Sürekli mesaj atarak kafasını şişirdim :) Hepsinin ellerine sağlık güzel bir mevlüt olmuş. Allah hayırlı ve sağlıklı kılsın bebeğimizi ve tüm evlatlarımızı.. Aslıcan için bir sürü süsleme düşündüm, yapabildiklerim bunlar oldu. Misafirler için minik kavanozlar hazırladım, içlerine badem şekeri yerleştirdim. Minik külahlara minik kuş lokumları koydum. Çubuklu süsler aldım. Süsler hazır oldu maalesef vaktim olmadığı için yapamadım. Lohusa şerbeti için bardaklar hazırladım. Duvara hoşgeldin banner'ı hazırladım. Tavan ise balonlar ve pom pomlarla süslendi. Cam şekerlikte marshmallow ikramı yapıldı. Tabi olmazsa olmaz kurabiyelerimiz her zamanki yerini aldı.Bebeğimiz için  melek temasını düşündüm,  kurabiyelere ve etiketlere uyguladım. Ayrıca bir de arkadaşıma melekten keçe yaptırdım. Herşey güzeldi. Ama en güzeli Aslı bebekti... :)














İşte dünyalar güzeli Aslı bebek...:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder